Kennis & Inzichten

ONLANGS GESPOT

In het kader van gluren bij de buren liep ik afgelopen week even de Kromhouthal in Amsterdam binnen. Hier vond de beurs PROMZ.LIVE plaats. De vakbeurs voor tastbare marketing.
Deze sector, actiemarketing en promotionele producten en diensten, met haar in de volksmond genoemde ‘strooigoed’ is bij uitstek een sector om groen te doen. En dat is gelukkig dan ook het geval. Heel veel “groene’ alternatieven zijn hier te vinden waar de brandmanager en marketing professional een mooie identity match kon maken met het eigen merk. Maar waar ik naar heb gekeken zijn de meer opvallende beursstands als merkomgeving en daarvan wil ik er graag enkele uitlichten.
Pontificaal bij de entree een mooie museale presentatie van de firma Notitieboek.eu. Beide eigenaren op de stand getroffen, John Wibier en Stef Lehnhardt (nee, niet als in lanyard ;-). Ze zijn zelf verantwoordelijk voor deze mooie en opvallende notebook gallery geweest waarbij ze middels een spiegel aan het eind voor een eindeloze tunnel aan mogelijkheden een goed gesprek met de klant kunnen aangaan. Aansprekend qua vorm en binnenin een mooie serene rust om juist de diverse producten van het merk HEAVY te laten schitteren. In ons gesprek gaven ze aan dat het wellicht ook een drempel kan opwerpen om naar binnen te gaan maar de moderne open-minded marketeer heeft hier echt geen problemen meer mee.
Egon van de Kamp

Egon van de Kamp

“Egon is de initiatiefnemer en oprichter van Brandspacers. Als managing director dagelijks voor zijn klanten bezig met ontwerp -en projectmanagement van beursstands bij studio Brands & Spaces in Amsterdam.”