Kennis & Inzichten

Innovatie wordt te veel afgerekend op korte termijn rendement

By maart 31, 2020 No Comments

Zowel ondernemers als grote bedrijven worden nu gedwongen om hun aanbod over te zetten naar digitaal. Om in contact te kunnen blijven met je klanten, is de urgentie om te innoveren groter dan ooit.

  • Maar hoe zorg je dat innovatie structureel onderdeel wordt van je bedrijf, zodat je je zaken op orde hebt zodra er een crisis aan komt?
  • Hoe combineer je het uitvoeren van je kernstrategie – wat je zoveel gebracht heeft – met het zoeken naar nieuwe businessmodellen?
  • Wel of geen innovatielab?
  • Wat kan je als groot bedrijf leren van startups?

Als onderdeel van een serie interviews met innovatie gurus, interviewde Steije de Lat en onze gastblogger Josse Dorleijn de Co-auteur van De Corporate Startup, Esther Emmely Gons (Foto)

Lees hier het hele artikel “Vijf succesfactoren voor corporate startups” van gastblogger Josse Dorleijn.

Gastblogger

Gastblogger

Regelmatig plaatsen diverse gastbloggers hun kennis of informatie op het platform van Brandspacers. Sharing is caring!